Emotionele Intelligentie
462
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-462,page-child,parent-pageid-655,bridge-core-3.2.0,cookies-not-set,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-30.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.7.2,vc_responsive
 

Emotionele Intelligentie

Emotionele intelligentie
maakt hét verschil in je organisatie

 

Emotionele intelligentie (EQ) is hét onderscheidende kenmerk van een succesvolle samenwerking met medewerkers, collega’s en klanten.

Het bevordert betere prestaties, samenwerking, klantrelaties, leiderschap en stressmanagement.  Het ontwikkelen en integreren van EQ in je organisatie heeft dan ook belangrijke voordelen voor medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

 

Onze aanpak:

  • Individueel coaching traject van drie sessies:

Aan de hand van een persoonlijke online vragenlijst, krijgt de coachee eerst meer inzicht over zijn of haar scores op de verschillende deelgebieden van EQ; zelfbeheersing, emotionaliteit, sociabiliteit en welzijn. Op basis van deze resultaten en de doelstellingen van de coachee, vullen we samen gericht de sessies in met relevante praktische cases, oefeningen en tips.

 

  • Workshop met groep:

Deze groep kunnen leidinggevenden zijn, medewerkers met hun leidinggevende of een functiegericht team (sales, customer care…). Eerst maken we de deelnemers bewust van de verschillende deelgebieden van EQ. Vervolgens inspireren we hen met tips, cases en ervaringen over hoe je EQ nog beter kunt ontwikkelen. Tot slot activeren we hen rond dit thema door het opstellen van een persoonlijk actieplan.

 

Download hieronder gratis ons EQ-werkboek met tips en een actieplan.

Testimonials