Banner strategie

  • De ambities van de organisatie, rekening houdende met eigen sterkten en zwakten en met de snel wijzigende economische omstandigheden worden verduidelijkt en kritisch in vraag gesteld.

  • Een helder en krachtig businessplan wordt opgesteld (o.a. op basis van de Balanced Scorecard methodiek en op één A4 ).

  • Dit leidt tot een actieplan waardoor competenties, middelen en structuren volledig in overeenstemming worden gebracht met de businessplan.

"Bij een fusie is de integratie van de twee bedrijfsculturen erg belangrijk. Marcel Van der Avert heeft ons hierbij meesterlijk geholpen en dit op een manier die het vertrouwen van onze medewerkers heeft gewonnen en voor de directie resulteerde in krachtige en resultaatgerichte actiepunten. Aanvullend hebben we met het management comité het "Get Results Together" traject doorlopen. Hierbij stond open dialoog met medewerkers, vertrouwen en betrokkenheid centraal. Dit was geen vrijblijvende aanpak en het heeft onze organisatie danig dooreengeschud. Het heeft echter de gewenste resultaten opgeleverd en concrete veranderingen en verbeteringen in gang gezet".
Mieke Verstraeten Operations Director Induver