Het basisprincipe van Get Results Together is eenvoudig: resultaten is een kwestie van samenwerken. Als de samenwerking tussen manager en medewerkers verandert in functie van de gewenste resultaten, zal de teamdoelstellingen gerealiseerd worden.

Onze aanpak?

Dit intensieve programma begeleidt een team van managers vier maanden lang en inspireert u met de meest trefzekere en innovatieve technieken die vandaag beschikbaar zijn.

Een gemeenschappelijke leiderschapsstijl wordt bepaald -in functie van de gewenste resultaten- en biedt concrete handvatten voor de leidinggevenden.

Wederzijdse verantwoordelijkheid vormt de hoeksteen van onze aanpak. Medewerkers worden rechtstreeks betrokken bij het project en krijgen duidelijke signalen over wat er van hen verwacht wordt qua ownership, initiatief nemen, zelfstandig werken, verantwoordelijkheid nemen, betrokkenheid, veranderingsbereidheid, open dialoog…

Het meetinstrument Get Results Together brengt de samenwerking tussen de manager en zijn medewerkers precies in kaart.

Via een vragenlijst voor uzelf en de medewerkers krijgen we een inzicht in de manier van samenwerken van het team en kunnen we een persoonlijk rapport opstellen.

In dit rapport vindt u de acupunctuurpunten: concrete aanbevelingen en tips om uw beleid en samenwerking met uw medewerkers aan te passen, zodat u uw resultaten écht ziet verbeteren.

Maar ook de medewerkers krijgen duidelijke signalen om de samenwerking te verbeteren. Hun eigen verantwoordelijkheid in het veranderingsproces wordt sterk benadrukt.

Get Results Together traject overzicht:

Stap 1: Gemeenschappelijke leiderschapsstijl bepalen in functie van de gewenste resultaten (strategie en afdelingsdoelstellingen). Veranderingstraject concretiseren (Van-Naar schema).

Stap 2: Meetinstrument met online bevraging

Stap 3: Coachen van leidinggevenden op basis van meetresultaten, bepalen van acupunctuurpunten en voorbereiden van Feedbacksessies

Stap 4: Feedbacksessies met leidinggevende en zijn/haar team; resultaten bespreken en zowel de sterke als aandachtspunten vertalen naar concrete actiepunten gelinkt aan de afdelingsdoelstellingen

Een concreet project is afhankelijk van welke resultaten u wenst te verbeteren:

  • Teamresultaten: minimaal één leidinggevende en zijn team van medewerkers;

  • Afdelingsresultaten: een afdeling of divisie met verschillende teams (met een groep van leidinggevenden en een groep van medewerkers);

  • Organisatieresultaten: een volledige organisatie met verschillende afdelingen (verschillende groepen van leidinggevenden en verschillende groepen van medewerkers).


Naast het Get Results Together traject bieden we ook een klassiek leiderschapsontwikkeling traject aan.
De trainer kent onze bedrijfscultuur. Hij speelt heel goed in op de groep zelf, vangt de verschillen in de groep en tussen de verschillende groepen heel goed op. Hij kent zijn vak.
Q*For referentenonderzoek Citaat over de competenties van de trainers/consultants uit het Q*For referentenonderzoek